Sinu ostukorvis ei ole tooteid

Proovi
  • Mine kaubale poodi järgi ja säästa transpordilt
  • Tasuta kojutarne tellimustele alates 80 EUR
  • Osta järelmaksuga
Must reede arvudes

Must reede arvudes

Must reede on hullumeelne ostupäev, mida hakati korraldama kõigepealt USAs ja nüüd levib see ka ülejäänud maailmas. Kas teadsid, et must reede on USAs poeomanikele aasta kõige edukam müügipäev? Meil on ka palju teisi huvitavaid fakte, nii et loe edasi!

Must reede on hullumeelne ostupäev, mida hakati korraldama kõigepealt USAs ja nüüd levib see ka ülejäänud maailmas. Kas teadsid, et must reede on USAs poeomanikele aasta kõige edukam müügipäev? Meil on ka palju teisi huvitavaid fakte, nii et loe edasi!

Must reede – kõige edukam päev poeomanike jaoks

Juba mõnda aega on musta reedet peetud poeomanike jaoks aasta edukaimaks päevaks, kuid ametliku kinnituse sai see alles 2003. aastal. Alates sellest ajast on rekordit aasta-aastalt parandatud (erandiks oli vaid 2004. aasta). Enne seda oli kõige edukam müügipäev tavaliselt laupäev enne esimest jõulupüha.

Must reede arvudes

2012. aasta must reede on olnud poeomanike jaoks seni kõige edukam, sest siis ületati nii ostlejate arvu kui ka kulutatud raha rekord. Kas sind huvitavad konkreetsed arvud? Musta reedega algaval nädalavahetusel külastas USA ostukeskusi 247 miljonit ostlejat, kes kulutasid ühtekokku peaaegu 60 miljardit dollarit.  Kas suudad seda üldse ette kujutada?

Keskmine kulutatud summa

Must reede on muidugi alles pühadeaegse ostuperioodi algus – keskmine ostleja kulutab  pühade ajal kuni 500 eurot. Enamik sellest rahast, kuni 300 eurot, kulutatakse pereliikmete kingitustele, samas kui sõbrad on edetabelis 50 euroga alles neljandal kohal. Päris palju kulutatakse aga ka toidule. Keskmine ostleja kulutab toidule ja maiustustele rohkem kui 100 eurot.