Sinu ostukorvis ei ole tooteid

Proovi

Dormeo madratsite vahetamine ja tagastamine

Soovime teile head und! Dormeo madrats mille olete valinud annab teile eeldused, et saaksite ärgata välja puhanuna. Tagamaks Dormeo madratsil magajale parim uni pakume madratsile prooviperioodi 100 päeva jooksul.

Mida tähendab prooviperiood?

Prooviperiood kehtib Dormeo madratsitele alati, olenemata, kust madrats on ostetud (pood, veebipood, telefoni teel, telepoest). 100 päeva jooksul pärast toote kätte saamist on võimalik võtta ühendust Studio Moderna OÜ-ga (kontaktid leiate kirja lõpus) ning madrats endale sobivama vastu välja vahetada (vahetada mudelit või suurust). Kui klient soovib mittesobiva madratsi eest raha tagasi, kohaldatakse 20% prooviaja tasu, mis arvestatakse maha tasutud summast ja seega moodustab tagastatav summa 80% kliendi tasutud summast.

Asendamise korral võetakse arvesse kogu summa 100%.Kui sobivam madrats on algselt ostetud madratsist kallim, tuleb kliendil vahe kinni maksta, kui aga odavam, maksab Studio Moderna OÜ vahe kinni. Vahetusvõimalus kehtib ka kasutatud madratsi puhul 100 päeva.

Vahetusvõimalus kehtib ainult 1 kord, korduvalt madratsit väljavahetada ei ole võimalik.

Enne madratsi ostu on oluline kontrollida ja üle mõõta voodi, voodiraami või muu aseme suurus, et olla kindel valitud madratsi suuruse sobivuses! (Peamine viga mida madratsiostul tehakse on aseme/ voodiraami vale mõõtmine).Võimalusel on soovitav proovida madratsit kas Dormeo või Top Shop kaupluses ja/või konsulteerida müüjaga, milline Dormeo madrats võiks olla teile sobivaim.

Kontaktivaba teenuse kaudu ostetud madrats (telefon või internet)

Kontaktivaba teenuse kaudu ostetud madratsit on võimalik tagastada ja raha tagasi saada 30 päeva jooksul (tulenevalt seadusest). Tagastades peab madrats olema puhas ja terve. Tagastades peab madrats olema pakitud nii, et see transpordi käigus mustaks ei läheks (kiletatud).Alates ostu sooritamisest 30.päeval, saab tagastamisel 80% raha tagasi ja lisaks kehtib vahetusvõimalus (kuni 100 päeva jooksul ostu sooritamisest).

Madratsi väljavahetamine

Madratsi vahetuse soovi korral tuleb võtta ühendust klienditoe osakonnaga telefonil +372 658 0066 või e-posti teel: klienditeenindus@studio-moderna.com. Teiega lepitakse kokku kuidas ja mis tingimustel madrats välja vahetatakse. Juhul kui on vajalik kullerteenuse kasutamine, maksab kullerteenuse eest Studio Moderna OÜ. Vajalik on teie poolt madratsi pakendamine selliselt, et see transpordi käigus mustaks ei läheks.

Soovime Teile head und!